День здоров'я у стінах ЧВПУР!

 11.01.2024р., в той час, коли здобувачі освіти ще перебували на канікулах, педагоги нашого навчального закладу взяли участь в різноманітніх активностях, адже ми відзначали - день здоров'я!

Здоров'я - основа щасливого життя та благополуччя, це життєва енергія та натхнення, здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізуючи  свій потенціал. Піклуватись про власне здоров'я  - актуально та модно!

Метою подібних заходів є формування навичок ведення здорового способу життя та виховання свідомого ставлення до свого здоров'я, активізації рухової активності викладачів та майстрів та розвитку навичок роботи в команді!

Нашим дорогим педагогам було запропоновано розминку, кілька видів естафет та перетягування канату для фіналу змагань. Викладачі та майстри охоче та завзято змагались між собою, проявляли свої вміння задля спільної перемоги і хоч номінально команди були розділені, а шановне журі вело рахунок змагань, на нашу думку, перемогли - дружба, гарний настрій та чудова атмосфера!
                                         
                                         
                                        

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Першість ЧВПУР з волейболу!

Змагання XV обласних Спортивних ігор серед здобувачів закладів професійної освіти з легкої атлетики!

Всеукраїнський захід "Challenge Fest"!